اجتماعیاخبار استاناخبار مهاباد

سلیمان پاکزاد سال 1403 را تبریک گفت

سلیمان پاکزاد طی پیامی سال 1403 شمسی را تبریک گفت

 سلیمان پاکزاد با صدور پیامی آغاز سال 1403 هجری شمسی را به مردم فهیم و هوشمند شهرستان مهاباد تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

 

♻️آغاز سال یک‌هزار و چهار وسه هجری شمسی، عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به همه ایرانیان عزتمند به ویژه مردم عزیز و شریف استان آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همه هموطنان در سراسر کشور آرزوی تندرستی و سلامتی دارم.

 

♻️اکنون که در آستانه حلول سال 1403 شمسی قرار گرفته‌ایم، بار دیگر به رسم گذشتگان این سرزمین کهن تلاش خواهیم کرد تا با ارائه خدمات بایسته و شایسته به مردم عزیز و بافرهنگ شهرستان مهاباد ، بار دیگر شاهد رویش جوانه‌های امید در دلها باشیم و در این راه از خداوند متعال استمداد می‌طلبیم تا سال جدید برای امت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار این شهرستان با سربلندی و موفقیت توأم باشد.

 

 

فصل زيباي بهار با ترنم باران و نسيم نوروزي از راه رسيده و نغمه تسبيح عالميان، آواي دل انگيز عشق را به گوش جان مي رساند، عيد سعيد نوروز تحول احوال و ابصار را نويد مي دهد و بهار آغازي براي طراوت، نشاط، پويايي و بالندگي است.

آغاز سال نو و فرا رسيدن نوروز باستاني را به همگان تبريك عرض نموده، اميد است كه در سال جديد دلهايتان به نور و آرزوی موفقیت برای تک تک شما را از خداوند منان خواستاریم

 

باتشکر سلیمان پاکزاد

I ❤️‍🩹 MAHABAD

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *